De ce PR?
In loc sa cumperi publicitate in presa, pe care majoritatea cititorilor o ignora, mai bine apelezi la servicii de PR, care te vor introduce direct in articole sau stiri care trezesc interesul si care te costa mai putin.
De ce noi?
Avem o experienta de 20 de ani in presa centrala si in comunicare, sute de aparitii in ziare, reviste, la radio si TV, agentii de stiri si site-uri, in presa regionala si centrala.
De ce PR?
Pentru a-ti face remarcata imaginea pe piata, trebuie sa fi prezent in mijloacele de comunicare in masa (cotidiane, reviste de specialitate, site-uri, saptamanale economice, agentii de presa, posturi de radio si TV), prin articole, reportaje, interviuri, analize economice.
De ce noi?
Dispunem de o retea extinsa de contacte in toata tara, retea pusa la punct in cei 20 de ani de experienta in acest domeniu (baza de date actualizata permanent, acoperind toate domeniile si specializarile din presa).
De ce PR?
Ai pregatit de la cap la coada evenimentul pe care il organizezi, vrei si o conferinta de presa, dar nu cunosti nici un jurnalist si nu stii cum sa transmiti mesajul tau catre presa.
De ce noi?
Noi identificam mesajul care trezeste interesul jurnalistilor, elaboram invitatiile ce vor fi trimise catre acestia, iti scriem comunicatul de presa, mesajele vorbitorilor, posibile variante de intrebari si raspunsuri, stabilim ordinea discursurilor si identificam profilul jurnalistilor ce vor fi invitati la conferinta de presa.
De ce PR?
Un om bun de comunicare nu sacaie jurnalistii la cererea clientului, ci munceste din greu pentru a castiga increderea acestora, pe care apoi nu vrea sa o piarda vanzandu-le propaganda. Comunicatul de presa elaborat si transmis jurnalistilor de catre consultantul in comunicare atrage atentia cititorilor, iar astfel isi atinge scopul.
De ce noi?
Cei 20 de experienta in presa si publicitate au condus la stabilirea unei relatii de incredere cu jurnalistii, care stiu faptul ca o firma buna de PR nu le va vinde niciodata “gogosi”.
De ce PR?
La incheierea unui eveniment, pentru a urmari acoperirea acestuia in mass-media, ai nevoie de o evidenta a tuturor materialelor aparute.
De ce noi?
Noi iti luam de pe cap si aceasta grija: iti predam in cel mai scurt timp monitorizarea post-eveniment, varianta print si electronica. De asemenea, evaluam daca mesajul transmis in conferinta de presa a fost inteles corect si reflectat in articolele aparute in mass-media.